Fullt ös

Jag vet att jag inte skriver så mycket just nu här men har haft fullt upp de senaste dagarna eller veckan. Jobbat mycket, packat, fotoböcker, sena kvällar, lite sömn. Ja det har varit väldigt mycket.
 
Igår kväll drog jag och gänget in till SF och gick ut, vi sov hos några kompisar och det var riktigt roligt även om man kanske inte är helt med i allt som händer idag. Sista utgången i SF och med brudarna, gud vad jag kommer sakna dem.
 
Snart ska jag iväg till Frida, hejdå middag och jag ser inte fram emot det alls. Ska bli sjukt jobbigt att säga hej då till Frida + Johanna som oxå ska åka. Frida är ändå en av de tajtaste kompisar jag har fått här, hon vet allt om mig och jag vet allt om henne. Att inte ha henne här under mina nästa 6 månader kommer bli jobbigt, inte ha våran anna-frida tid. Men vi ses till hösten igen när jag kommer hem, har alltid någonstans att bo när jag kommer till Uppsala.
 
Familjens nya au pair kom igår kväll med, har hängt med henne en stund idag uppe i huset. Känns konstigt liksom men tror det kommer gå jätte bra.
 
Nu ska jag dra och hämta upp Ida innan vi åker till Frida!
 
Gick inte att hämta någon bild från Instagram så vi kör på en bild på mig istället!
 
 
 
 

Kommentera här: