bästa kvällen på länge

Idag bär det av upp till Frida för lite lunch och det ska bli skönt, få träffa henne en sista gång på jätte länge och det kommer bli jobbigt att åka hem efter det.
 
Vi hade det grymt trevligt igår kväll, Fridas värdmammas mat är så grymt god och efterrätten, oj. Här snackar vi god efterrätt. Har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på länge (eller kanske var typ förra helgen men ni fattar). Jag kommer sakna vårat gäng när jag flyttar till SD, vem ska jag höra av mig till när jag måste prata akut liksom eller vem kommer jag skratta med så man får ont i magen. Visst de löser sig säket det med men ingen kommer kunna bli bättre än dem.
 
Nu måste jag snart äta något innan jag behöver åka iväg. Alltid lika kul när man vaknar sent och ska ut på en tidig lunch.
 
 

Kommentera här: