torsdagkväll här i kalifornien

Är alltid lika kul när man ska ladda in bilder från mobilen i datorn och plötsligt får upp skylten, startskivan är nästan full. Man bara neeeeeejjjj!!!!! Ja då får man resna ibland sina 13300 bilder då da, igen för typ hundrade gången.
 
Blev en skypdate med pojkvännen där hemma idag, tiden bara rann iväg som vanligt och jag är så galet kär i honom, alltid lika roligt att se och prata med honom. Det gör att man längtar lite extra mycket efter honom med, men bara några månader kvar sen är vi tillsammans på samma plats och det känns riktigt otroligt underbart. Kan tiden bara gå lite fortare än vad den redan gör, tack.
 
Eftermiddagen med tjejerna blev allt ifrån dålig, den blev jätte bra. Taylor sa i måndags att det var hennes nallebjörns födelsedag och ja jag glömde bort det, men efter Caties Teakwando så svängde vi förbi Woodlands och köpte cupcake, för man måste ju fira. När vi kom hem hade Taylor dukat upp bordet med frukt, popcorn och dricka. Jag fick snällt gå ner och hämta min lilla grå nallebjörn för alla var tvungna att ha med ett gosedjur, tur att jag har min gråa nalle som Zandra har gett mig här. Det bjöds på sång, lekar och paketöppning innan det var dags för gästerna att återvända hem igen och dags för au pairen att börja med maten + alla andra måsten.
 
Blev en sen jobbkväll ikväll med, satt först inne hos Catie när jag stoppade om henne och vi busade en hel del, hom älskar när man trycker munnen mot hennes arm och blåser luft, det skrattet hon får. Är obeskrivligt skönt och smittande, men när hon skulle göra det på mig, nja ville helst bara fly fältet. Det kittlas ju så mycket, speciellt i nacken. Men efter många försök fick hon tills sist till det, gud vad jag älskar den tjejen asså. Hon gör min dag så mycket roligare. Sen hängde jag inne hos Taylor med, kollade på när hon spelade sims på sin ipod och kunde inte riktigt gå förrän Santa Clous och Mrs. Claus hade gift sig, så sött liksom.
 
 

Kommentera här: