Ljusslingor

Nu är det bara en vecka och två dagar kvar till jul och jag längtar. Eftersom jag firade jul i USA förra året vilket var helt otroligt, magiskt och helt underbart så längtar jag extra mycket till denna julen. Våra jular hemma brukar vara helt underbara så jag kan inget annat än längta!

Och biten med julklappar så har jag typ läget under kontroll, bara två paket kvar som jag måste inskaffa på tisdag är tanken. Jag och syrran kollade på hur man egentligen ska slå in paket eller hur de gör i Japan. Rätt svårt men sen ganska lätt fast ändå svårt. 

Jag ska även lägga upp ett inlägg på hur mina fotoböcker ser ut inuti, ber om ursäkt för att de inte dykt upp än men det kommer ett idag. 

Har satt upp lite ljusslingor i mitt rum med, en på tavelramen och en knödde jag ner i en gammal vas jag har. Blev riktigt bra.




Kommentera här: