Roses

Vem var du som skrev kommentaren i förra inlägget? Namnet försvann och nu blev man ju nyfiken på vem det är!

Dagarna går här hemma, jag längtar bort. Bort till värmen, ett annat klimat, bara bort från denna tråkiga gråa vardag som just nu är fylld i regn. Saknar klimatet i USA, mina ögon mådde bättre, inte lika torra som här, mitt hår mådde bättre, hela jag gjorde det tror jag om jag ska vara ärlig.

Men en dag kommer jag tillbaka igen, semester, plugg eller jobb. De vet man aldrig!

Idag är det två veckor kvar tills pojkvännen är hemma igen och igår överraskades jag med rosor på posten. Blev så himla lycklig när jag fick dem och kunde inte sluta le på flera timmar. Leer så fort jag ser dem, att han, mitt allt, min underbara pojkvän, har skickat dem till mig. Åh vad jag älskar honom!

Sen har vi tjejmilen om två veckor och tre dagar. Idag tränade jag för första gången på nästan hela sommaren om man inte räknar med alla gånger vi klättrat i berg, burit drickbackar visserligen. Men de var skönt att va igång igen och i morgon drar jag till gymmet, ska köra mage o armar är min plan. Äntligen igen!! 

Jag är gjord för att träna och röra på mig, annars blir jag rastlös. Väldigt rastlös!!

Nu är det snart dags för nästa äventyr, på måndag styr jag mot lite andra breddgrader, lite varmare väder hoppas jag på och inget regn! Viva la France ska jag nämligen till och inget mindre än till Paris och Euro Disney. För att hälsa på min underbara älskade syster som jobbar där. Två dagar på Disney klagar jag inte på och ska bli kul att se Sofia igen, i början av mars senast så ett tag sedan. Saknar henne!



Kommentarer:

1 Anonym:

Det var jag! :D har svårt att kommentera via mobilen av nån anledning :(
/Johanna
Johannajenny.blogg.se

Svar: Jaha :) åh vad roligt :) ja dags att komma hem nu? Vad kul, vi måste ju ses!!
Anna

2 Sabrine:

Åååh, PARIS är världens BÄSTA stad! :D

Svar: Visst är det :) älskar den!!!
Anna

3 sylvia:

Ha så kul i Paris och hälsa systern

Svar: Det ska jag :)
Anna

Kommentera här: