Moved back home again

Ännu en sommar har gått och igår flyttade jag hem igen från kusten. Inget hav utanför fönstret igen och saknar det, tror jag blivit lite beroende av att ha  havet utanför fönstret nu för tiden. När jag bodde i USA ett år hade jag havet utanför fönstret och nu en hel sommar. 

Men denna sommaren har varit riktigt bra och mindre på på sina håll med. Solen har skinit, skinn har skrubbats mot bergskanter, sena kvällar med skratt & kortspel och mycket jobb med underbara personer.

Nu väntas en ledig vecka (fylld med mindre små uppgifter), måste börja springa igen då tjejmilen är om cirka 3 veckor. Sen om en vecka tar jag mitt pick o pack och drar på äventyr igen. Var får ni se lite längre fram men roligt kommer det bli och jag längtar!!

Nu idag blir de synundersökning, ett litet kort besök på Arbetsförmedligen och sen byta mina skor som gick sönder i sommar. De höll i två!!! Månader. Så dåligt! Aldrig mer det märker säger jag bara!



Kommentarer:

1 Anonym:

Flyttar till Trollhättan första september, haha, känns så himla konstigt!
Kommer hem till min äskade ö på västkusten ett par dagar först, hoppas jag kan få min dos av hav för ett tag.
Ska bli spännande att följa dina nya äventyr. Även om jag inte kommenterar så mycket så läser jag fortfarande :D lycka till!

Svar: Åååå vad kul, ska du plugga? :D Gud vad kul ändå att du kommer till thn :)
Anna

Kommentera här: