Super duper varmt!

Här svettas man vart man än går, ut då kollavippar man och inne så svettas du som en gris. Men jag klagar inte alls för detta är jätte skönt och verkligen California Summer time!!
 
Tog mig en promenad runt lunch, ner till downtown och gjorde lite ärenden, köpte lunch på Starbucks som jag hittade. Vilken lycka liksom, få dricka en riktig frappuccino igen och min macka som jag alltid köper där. Satt ute i skuggan och njöt av den 33 gradiga värmen i skuggan. Sen gick jag hem igen, blåste som bara den men inte några svala vindar här utan varma vindar som gör dig ännu mer varm.
 
Hemma igen bytte jag om till bikini och la mig ute i solen en timma, hur skönt som helst även om svettdropparna syndes lite här och var. Handduken var blöt efter men nu klagar vi inte här.
 
Blev en kalldusch för att kyla av sig och nu ska jag snart ha en skypedate. Med vem skriver jag efter!
 
 

Kommentera här: