ta mera kort

Jag vill gå ut och ta kort om dagarna, bara gå runt och ta kort men vet inte varför jag inte gör det. Eller jo det vet jag, väljer hellre att träna, skypa/chatta med underbara personer. Men nu ska det bli en ändrig på det, har några fotoskolar jag ska söka in till nästa år så måste ta tag i fotandet nu. Finns så himla mycket fint att ta kort på här och ljuset, det är helt underbart.
 
Mamma och pappa kommer ta med den stora hårddisken med alla mina bilder, kommer bli höstens jobb, leta fram de bästa bilderna ur den. Kommer bli grymt svårt men är ett måste.
 
Drömmen är ju som sagt var att bli fotograf, visst kallar jag mig det nu men vill jobba med det, vill utbilda mig inom det, vill bli bättre inom det. Specifikt är det naturfotograf jag vill bli och vill starta ett eget litet företag där jag säljer tavlor, kalendrar + andra saker med mina foton på. Vägen dit är lång men har en plan i alla fall.
 
 

Kommentera här: