Frozen

Nu blir det sängen för min del efter en lång dag.

Åkte iväg och såg Frozen med tjejerna och den filmen var riktigt riktigt bra. Disney har lyckats igen! Har du möjligheten att se den så gör det!

Ikväll har jag hängt uppe i huset och lagar tranbärssås med min värdmamma som är en del till Thanksgiving middagen i morgon. Pratade om allt möjligt innam vi satte oss ner och såg  White House Down och det var en riktigt bra film. Rekommenderar den!

I morgon blir det tidig uppgång, jag, Taylor och min Värdmamma ska upp till Novato och springa Turkey Trot - en springtävling typ, vi ska dock bara springa 1mile (1,6km) men lugnt de. Har ju inte tränat på hela veckan så blir nog bra det. 

Sen blir det firande av Thansgiving - är riktigt taggad inför det!

Home sweet home!




Kommentera här: