Skön varm fredag

Lång dag, precis kommit ner till mitt rum. Föräldrarna var bortbjudna på fest så det innebar jobb för min del. Men dagen har varit riktigt bra, nästan inget gråt, bara lite på TPC. Inga stora utbrott. Denna dagen har varit perfekt!
 
Tränade i morse, joggade idag i hela 15min, förbättrat mig 4min, men denna gången började jag med att jogga (efter 10min power walk) och inte efter ett intensivt träningspass. Dock har jag nu ont i min ena vad, så blir ingen träning tills vaden är bra igen. Sen har jag ont i min ländrygg titt som tätt, så tror det blir bara promenader för ett tag framöver och inget gym. Tillräckligt jobbigt att gå uppför dessa backar liksom.
 
Efter jag hämtat upp Catie åkte vi och köpte födelsedagspresent till hennes kompis, som har kalas i morgon och sen på vägen hem somnade hon såklart och ville inte väcka henne. För hon behövde ta en nap (sovstund) efter skolan idag men vägrade lite så satt kvar i bilen, som stod i skuggan, i lite mer än en timma. Hon sov hela tiden, jag satt mest och kollade på mobilen. Tur att internetet räckte ut till bilen, åt även upp hennes lunch i hennes lunchbox som jag vet att hon inte ville ha.
 
Sen hämtade vi Taylor, hennes tennis var inställd så vi chillade lite hemma först och sedan gick vi till TPC och simmade i nästan 1,5 timma. Skönt och varmt så klagade inte precis. Har dessutom bränt min nacke, tror jag gjorde de i onsdags när jag inte hade solkräm på. Annars har jag det varje dag, men glömde det i onsdags, så har fått typ en t-shirt kant vid axeln, kavlade upp ärmarna, + i nacken. Så nu har jag linne/baddräkt/t-shirt, bikini bränna. Ruskigt snyggt!
 
När vi kom hem igen drog vi ner till mainstreet i Tiburon då de hade stängt vägen för bilar och öppnat upp för invånarna, restaurangerna flyttar ut, olika stånd kommer, liten bondgård kom med ponny/åsna/gris/kaniner/getter som barnen fick klappa. Jag fick min hästdos, ponnyn slickade mig på handen en lång stund och tjejerna bara den kommer bita dig och äta upp dina fingrar. Nej då, detta har jag gjort en massa gånger sa jag då till dem.
 
När det blev för kallt drog vi oss hem igen och kollade på tv.
 
Här satt jag med denna utsikt i lite mer än en timma, roligt ja de klart!

Kommentera här: