en svensk torsdags middag

Bara måste blogga innan jag går och lägger mig, blivit en vana liksom och så är det skönt att kunna koppla av för en stund och bara reflektera över vad som hänt under dagen.
 
Jobbat hela dagen lång, Catie hade simning på förmiddagen och efter hennes lektion flyttade vi från den stora poolen till babypoolen. Riktigt skönt att bara få sitta vid poolen och sola medan catie simmar runt i babypoolen, kastade hennes simglasögonen ex antal gånger så hon kunde simma (dra sig fram på händerna) iväg och hämta dem. Helt okej dag liksom vid poolen! Sen drog vi iväg med Caties kompis Ellie + hennes mamma, till Sweet things där catie blev bjuden på två små cupcakes. Snacka om lyckligt barn asså. Sen drog jag iväg och hämtade Taylor, Catie åkte med Ellie igen och hämtade upp hennes bror. Tanken var att jag skulle hämta Catie på TPC sen men fick hämta henne på ett shoppingcenter ist då de inte skulle till TPC längre. Rörigt var det. Men under tiden vi väntade på dem fick Taylor en glass, det ska vara lika liksom.
 
Väl hemma så lekte vi, mormor kom på besök, jag badade Catie och sen gjorde jag middag, spagetii och köttfärssås. Den blev så otroligt bra, barnen älskade det och jag bara njöt.
 
Efter jag slutat drog jag iväg med Lea till San Rafael, de har Farmers Market just nu. Så vi gick lite snabbt igenom det och sen satte vi oss på en restaruang och åt Crepes, åt med jordgubbar, banan och nutella samt grädde och glass. Så otroligt gott, dit blir det fler gånger!!
 
Nu ska jag sova, riktigt trött men i morgon är det fredag!!!!!
 

Kommentera här: