10 dagar

Tänk att det idag är 10 dagar kvar tills jag åker ivägt till USA, lilla jag i det stora stora landet. Helt galet om du frågar mig liksom. Jag har rätt mycket (läs jätte mycket) saker att fixa nästa vecka, som att köpa in det sista sakerna jag skjutit fram hela tiden, börja packa och packa klart, till mormor & morfar och hjälpa mormor med skype och säga hej då, fixa i ordning alla papper som ska med, ta kopior, till farmor och säga hej då, måste hinna med en fika med Josefine med. Allt ska vara fixat och klart på torsdag helst, för på fredag så kidnappar Malin och Zandra mig och så blir det en överraskningsdag och sova över hos Zandra en sista gång, usch får inte tänka så. Ögonen tåras ju. Men det ska bli riktigt roligt.
 
Min värdmamma skickade ett mail häromdagen och tackade för presenterna, att tjejerna var väldigt excited (hittar inte de svenska ordet i mitt huvud) över dem + att jag ska komma. Känns riktigt bra gör det och hon berättade även att de kommer stå på flygplatsen med en stor skylt där det står mitt namn på på fredagen den 12 april. Känns riktigt bra gör det och längtar så otroligt mycket dit. Hon berättade även om tjejernas födelsedagar, hur planerana ser ut, vilka tårtor som ska göras och vilken mat som ska lagas. Det är synd att jag inte får vara med på dem men som värdmamman sa så kommer det finnas en massa tårta kvar när jag kommer. Känns både bra och dåligt då jag gärna vill smaka på dem men vill helst inte äta för mycket eftersom jag har mitt träningsmål i huvudet nu. Massa träning och iget sött. Undra hur länge jag kommer hålla på det målet.
 
Åh vad jag lääängtar. Kan det inte bli måndag nu!!!
 
 

Kommentarer:

1 Johanna G:

Vill inte vara en partypooper men om du inte har en vilja av järn eller annan tungmetall kommer det där med inget sött brytas pretty snart haha. För mig tog det 2 dagar sen var jag i sockerträsket, haha, man vill testa allt med en gång! Men man tröttnar efter ett tag,när allt lugnar ner sig igen. :) No worries!

Svar: Okej då vet jag, ja det kommer finnas massa tårta när jag kommer så tror jag åker ner i diket med än gång där. Man måste ju liksom provsmaka lite :)
Anna

Kommentera här: