Glassdate

Precis hemkommen från en trevlig glasstur med Lea till woddys, få prata av sig lite och skratta något enormt. Bara älskar det liksom, jag har varit här i 4 månader snart och hon i 9 månader. Det kommer bli tomt utan henne till hösten, hoppas på att det kommer någon ny au pair då istället för henne.
 
Dagen har varit bra, barnen var lugna på eftermiddagen, Taylors kompis följde med hem igen (hon sov över för föräldrarna var bortaresta med jobbet) men det var riktigt trevligt. Catie var dock en färgprick när jag hämtade henne, hennes vita leggins var inte vita, de var en massa färger på dem. Tror inte den färgen går bort då den inte gick bort på henne i första taget, inte i andra heller! Så i morgon om vi hinner blir det badning. Ska på bio i morgon (igen tänker ni nu) men nu är det Smurfarna 2 som ska ses i 3D. Ingen fantast (läs: gillar den inte alls) av dem men kände att jag var tvungen att ställa upp då min värdmamma hatar den filmen så tog det, kan sova lite under filmen i värsta fall.
 
Nu ska jag dra mig mot sängen, armbågen gör ont eller precis ovanför, en punkt som är svår att förklara. Men alltid där och ingen annan stans, knepigt. Trött på att det alltid ska vara något som gör ont, är det inte knät är det vaden, inte vaden är det huvudet och inte det så armbågen/ryggen/magen/bröstet/nacken - kan lika väl skriva hela kroppen!
 
Nu sova!
 
 

Kommentera här: