En dag

En dag som jag alltid kommer minnas är första dagen på detta år, 1 Januari 2013. Jag och Malin fick rida Genal och Incauta över juluppehållet och det var den bästa tiden någonsin. Jag är väldigt fäst i Genal och just nu saknar jag henne grymt mycket men jag vet att Malin pussar på henne när hon är i stallet och ser till att hon har det bra. Men saknaden efter henne är ändå stor. Hur som helst så red vi ut, något bakfulla men vad spelar det för roll, ut red vi, i skymning med två reflexvästar på som tur var. En tur som var väldigt rolig och skräckblandad, blev ju rätt mörkt i den där skogen även om det var snö, så varje person vi träffade ute i skogen tänkte vi att det var en mördare. Kan ju säga att det inte var så kul då men nu efteråt är det roligt. Man kan ju skrämma upp sig rätt mycket i sådan tillfällen asså. Men jag saknar det.
 
Malin, du när jag kommer hem så får vi se till att köpa oss var sin häst och rida ut tillsammns på :) Men självklart även rejsa över åkrarna, ha små tävlingar i stallet och mycket mera!! Jag saknar dig min underbara vän!

Fina Genal (ja jag önskar att du vore min)
Malin på Incauta ute i skogen

Kommentera här: