sista februari

Sista februari och i morgon går vi in till mars och då är det bara en månad och 8 dagar kvar tills jag åker, 14 dagar till Stockholm och Ambassaden, 23 dagar till Avskedsfest + mycket mera skoj som händer innan och efter det jag räknade upp.
 
Hotell är även bokat i Stockholm och den 13 åker jag och syster min upp och har det gött, bor på hotell, äter god hotellfrukost, besöker ambassaden och förhoppningsvis hinner med lite shopping innan vi åker hemåt igen. Riktigt gött kan jag säga!
 
Men just nu har jag apit ont i min armbåge, typ lederna/skelettet. Kanske jag sitter konstigt vid datorn eller nåt men vill inte att de ska göra ont. Får ta en Ipren och hoppas att de går över.
 
I morgon blir det tidigt uppgång då jag ska till vådcentralen och "plantera" testet för tuberkulos och på måndag ska jag dit igen och läsa av det. Har aldrig sprungit så mycket till vårdcentralen förut tror jag.
 
Men först sova för är riktigt trött.
 

Kommentarer:

1 Sabrine:

SV: Den är supergod :D Ja visst är tonfisk det bästa som finns typ!?

Hoppas att allt är fint med dig annars! :)

Kram S

Svar: Gött ju :D Älskar de, helt klart de bästa som finns :D Allt e fint fint, mycket som ska fixas bara, visum, papper ska skickas hit och dit :) Hoppas allt är bra med dig :) Massa Kramar
Anna

Kommentera här: