Mot Las Vegas

Nu är det inte många dagar kvar på detta året och vi (jag och Zandra) håller på att göra oss redo för att åka iväg till flygplatsen och sen vidare mot Las Vegas. Det kommer bli en otrolig resa det känner jag på mig och en resa som inte är som någon annan heller.

Denna helgen har gått jätte fort och vi har inte gjort så mycket met än tagit det lugnt vilket har i för sig varit jätte skönt, inte stressat runt och sett massa saker som man måste visa. Så det har varit skönt det.
 
Igår gick vi och tränade i alla fall, körde ett mage/ben/mage pass (som vanligt) och det var riktigt skönt. Är riktigt taggad på att börja träna igen som normalt efter nyår. Komma ut och springa och köra mina pass på gymmet.
 
Lite senare på eftermiddagen åkte vi upp till nothgate Mall och gick runt i affärer innan vi gick och åt på Tomatina, en italiensk restaurang. Sen gick vi och såg Frozen, igen men första gången för Zandra. Jag älskar den filmen, den är så grymt bra och så himla fin. Rös i intro låten igen och den får mig att tänka tillbaka på afrika så himla mycket.
 
Nu blir det snart frukost innan vi drar iväg till flyplatsen på ett eller annat sätt, vi tror vi bokat en taxi men vi vet inte riktigt men vi har min bil annars med.
 
Skylten utanför huset!!
 

Kommentera här: