Glad och nöjd!

Jag kan inget annat än vara glad här, här finns allt, nej nu ljög jag för min familj + vänner är inte här. Så ni fattas för att göra allt perfekt. Men jag trivs bra här, familjen är helt underbar och tjejerna är söta och goa men samtidigt krävande.
 
Är lite nervös över nästa vecka när värdmamman åker till London och jag blir själv med barnen, hoppas de sköter sig annars vet jag inte vad jag gör. Men som tur har jag helgen off, eller i fall en del av den. Söndagen blir det jobb tyvärr med då ena tjejen ska på kalas, lite synd då jag hade planer på att åka in till SF då med (åker in lördagen) och gå runt och ta massa kort. Men men får ta det nästa helg igen eller något. Men det tar vi då.
 
Idag har jag haft en riktigt bra dag, skypade med Zandra i morse och det var riktigt roligt, kändes så konstigt men otroligt bra. Sen efter mycket tänkande så drog jag och Karin iväg till Mall'et i Corte Madera utanför Tiburon. De har GAP, Abercrombie & Fitch (min nya favorit butik), Apple Store, Juicy Couture, Macy's, Nordstrom, Cheesecake Factory + mycket mer. Köpte ett bar shorts inne på Abercrombie & Fitch, hör och häpna men i storleken 00 (size zero). Kan inte fatta det men de gick på och visst fick jag dra in magen lite för att stänga knappen men de sitter liksom hur bra som helst, storleken över var för stor när jag hade fått på mig dom. Så fattar inte att de passade mig, galet men grymt snygga, ljusa jeans shorts.
 
Sen drog vi hem och slappade, Karin packade klart sin väska och sedan körde jag henne ner till färjan och jösses vad mycket folk som skulle med färjan asså. Inte en utan säkert 50 om inte mer och en massa cyklar.
 
Efter det drog jag hem och slappade tills jag drog iväg med familjen till yacht clubben för middag, de hade nämligen grillning och en hoppborg för barnen som var mycket uppskattad hos Catie. Busade en hel del med Taylor innan vi drog oss hem igen.
 
Sitter nu här och försöker lista ut vad jag ska göra på min lediga stund i morgon. Blir nog att sola om det är fint väder, sen ska jag faktiskt skypa med mamma och pappa. Ska bli roligt, jag saknar dem inte ett dugg. Trivs bra här i solen långtbort från mitt tråkiga liv i thn. Nej mina vänner ni är inte tråkiga, bara allt annat hemma! Ni är bäst mina underbara vänner!
 
Bild från Mall'et, utomhus och älskar det!
l

Kommentarer:

1 envadur:

åh fy vad underbart det låter! :)

Svar: Ja visst gör det :)
Anna

Kommentera här: