Vem jag är

Ser att det kommit till en massa nya läsare, alltid roligt och hoppas ni fortsätter att följa mig.

Vem är jag då?
 
Jag är Anna Lindström och blir 21år den 10 november i år och är då född 1991. Jag bor just för tillfället hemma hos mina föräldrar i Trollhättan, en stad som ligger 8mil nordöst från Göteborg och typ vid vänerns sydligaste spets.
 
Just nu söker jag in som Au pair i USA och är just nu i matchningsprocessen och väntar på att någon familj kontaktar mig. Väldigt spännande och jag hoppas att jag får en familj snart. Den 14 januari om jag fått en familj börjar mitt år som au pair i USA. Läskigt ja men kommer bli hur kul som helst.
 
Annars rider jag och ridit sedan 2005, jag fotograferar även mycket och har utvecklas mycket som fotograf under mina år med min systemkamera, Nikon D60. Jag är nu med i en fototävling i våran dagstidning här i trollhättan. Tryck här och leta fram bild 18 och rösta på den tack.
 
Jag är gärna med mina kompisar även om det just nu inte blir så ofta man vill med vissa då det är plugg och jobb ivägen. Men håller mina kompisar nära mig och släppar inte taget om dem i första studen. Älskar dem över allt annat.
 
Om det är något annat du vill veta om mig är det bara att skriva en kommentar :)
 
 
 
 
 

Kommentera här: