Min garderob

Lovade i förrgår att ni skulle få se hur det blev i garderoberna efter fixandet. Har tyvärr ingen före bild, lite synd, men ni ser på första bilden var det kan ligga hyllplan och föreställ er då dessa hyllplan fulla med kläder.

Är helt klart nöjd över min lilla garderob som jag har, men längtar tills jag får ett eget hus/lägenhet. Stor walk in closet ska jag bara ha asså!!

Nytt inför sommaren fick hänga + mina två kavajer, sommar väskorna framtagna, shortsen ligger framme och längst inne finns två lådor för bikini och skärp & några sjalar


Tjocktröjor till vänster och byxor till höger(inte alla utan de bästa typ), bakom finns tröjor som kan användas i sommar och lite kjolar och sånt. Sen fick skorna mycket plats. Hade jag haft en hylla på väggen i mitt rum hade mina höga skor flyttat dit. Detta är långt i från alla skor, lådorn är fulla med skor + att jag har fler par lite runt om i huset.


Andra garderoben, från vänster klänningar + nya kläder, ljusa galgar sommarkläder som sedan tas ner på hösten. efter det kofor, tröjor, skjortor.

Kommentera här: