Tisdag nr2!!!!

Dagen började bra och slutade jätte bra.

Tränade som sagt i morse och sen solade jag och sedan drog jag bort till Mormor o Morfar för att käka lunch. Gissa motvind eller??!!

Sen efter de drog jag till Victoria, o vi cyklade ner i stan där vi mötte upp Sarah o Madde, efter en stund kom även Marcus. Då drog vi ner till Gamle dal. Där hängde vi sedan hela kvällen eller till sju då vi frös för mkt o drog hem till mig. Jag, Sarah o Madde åkte dock iväg en sväng för att köpa grill, korv o sånt där. Sedan grillade vi korv o gud va gött de va:)

Väl hemma så såg vi filmen Just Go with It (Min låtsas fru). Den va grymt bra. Även om jag missade 20 min för Josefin ringde om jobbet i sommar. Men de gjorde inget, den va lika bra för de.

Nu sitter jag o väntar på att Criminal Minds ska börja, en halvtimma kvar bara.


Kommentera här: