Måndag!!!

Dagen har varit riktigt bra, tränade lite på morgonen, solade och sedan hämtade madde o sarah upp mig o vi drog till stan. Där träffade vi Marcus o sedan kom Victoira. Vi satt vid bryggan o åt jordgobbar o sedan blev de glass.

Sen bestämde vi att vi skulle till Fontana, på väg dit upptäckte Marcus o Madde stor svart rök. Jag och victoira var hemma hos mig då. Så när vi möttes på Fontana, åkte vi en sväng med madde för att hon ville visa oss. De hade ropat ut på radion o när vi åt pizza gick de ut med ett meddelande på tv. Coolt men också läskigt. O Ja Mamma hade stängt alla fönster innan jag drog ut!!

Det var ett skrot fartyg där de brann i lasten. LÄS MER HÄR!!

Efter vi hade ätit, nyfikna som vi nu var åkte vi en sväng o jag menar de brukar inte hända så mycket i Trollhättan. Så när vi kom fram till platsen, var kanske halva trollhättans befolkning där (de kändes som halva). Alla stod där o tog kort och tur att röken steg åt rätt håll från oss som stod där. Annars hade de säkert spärrat av men ändå. Lite coolt men som sagt läskigt på ett sätt.

Sen drog vi hemmåt och nu sitter jag här vid datorn.

Kommentera här: