7. Dagens äventyr!!

Denna dagen har varit som ett stort äventyr. Äventyr gillar jag, de ska vara spännande och man ska inte riktigt veta vad man gett sig in på. Som en stor överraskning!

Äventyret idag var att jag och Sabrine bilade iväg till Bohus Malmön, där vi ska spendera större delen av sommaren. Nämligen på Hamnskjulet på Bohus Malmön, jag kommer jobba som servitris där. Där blev de god mat, i form att två gigantiska fat fyllda med räkor, kräftor och krabbor, de kunde inte blivit bättre.

Sen efter ett tag fick vi skjuts av någon i en motorbåt till smögen, in på en bar, toalettbesök, shota lite och sedan vidare med båten till Harrys i kungshamn. Där blev de festande för sedan åka tillbaka till Malmön o gå till pensionatet där vi ska bo i sommar, litet rum men man klagar inte.

Så har ni vägarna förbi Bohus Malmön så kika in på Hamnskjulet -  om ni vill träffa mig så smsa mig o hör om jag jobbar :) Annars kanske det finns en risk att man ligger vid vattnet o solar.


Kommentarer:

1 emelieeriksson:

allt bra med dej? :)

2 emelieeriksson:

haha okej :D jo det är fint med mig ^^

3 emmaa - fjording blogg:

fin blogg :D



följa varandra i bloglovin?

4 Lina Jonsson:

Fin blogg, följa varandra på bloglovin ? :D

Kommentera här: