Soligt väder!!!

Solen stålade i morse när man vaknade och man blir inte gladare av att solen lyser. Epilerade benen, eller rätta sagt ett ben och vaxade ett ben. Båda blev lika bra och lika rödprickade.

Sen drog jag till Zandra och sen cyklade vi till stan, lånade Malins cykel då min e på kusten. Den var jätte skön ju:) Lämnade tillbaka en film vi lånat, lämnade in papper till arbetsförmedlingen och sedan gick vi och betalade resan. Så nu är Bulgarienresan betalad och jag längtar tills den 23 augusti.

Väl hemma bytte jag cykeln mot bilen och åkte ut till Överby för att bara köpa åksjuktabletter, kom hem med en ny väska, en plånbok och två snygga skyltar. Allt på rean så jag kunde inte motstå att köpa det. Väskan bara jag älskade liksom plånboken. Ni får bilder när jag kommit ut till kusten då kameran är därute.

Ikväll blir de bio, sista delen av Harry Potter, med systern. De ska bli super kul och igår såg jag den första delen av sista filmen. Den var grymt bra ju. Det kommer bli det sista jag gör med syrrn då hon åker till Afrika på onsdag nästa vecka.

I morgon morron åker jag ut till kusten igen för att jobba, börjar vid elva så de blir att gå upp tidigt. Sen stannar jag där ute ett bra tag. Orkar inte åka hem på fredag för att gå till fallens, vill men vet inte om föräldrarna ställer upp att köra ut mig på lördag morgon igen. Så första året jag inte går på fallens dagar. Vilket suger rätt rejält.

Kommentera här: