Jobb!!!

Jobb, jobb och mera jobb, de består dagarna av just nu. Kankse inte bara men en stor del av dagen i alla fall. Är ju som sagt tillbaka på Malmön sedan i torsdags. Då mamma och Syrran körde ut mig, de kom sedan för att äta lunch på restaurangen vilket var mycket trevligt. Efter jobbet den dagen tog jag mig en promenad/joggingtur med lite benträning, springa upp för trappor och sedan gå ner igen, vilket var otroligt skönt. Körde även lite magträning vid en parkbänk. Allt var mycket skönt och tack vare vädret, som var mulet dog man inte.

Igår fick man besök av underbara Zandra, hon dök upp vid halv sex och det var mycket roligt. Vi spenderade kvällen med minigolf, Malmöns minigolfbana e super rolig, middag på restaurangen där man åt en sjöbörjare. Den var helt underbart. Sen blev de spel(diamanten, resan, labyrinten, sänka skepp, yatsy), muffins o vaniljkräm och film, Lilla sjöjungfrun. En helt perfekt kväll också.

Idag lördag sken solen in genom fönstret när man vaknade, perfekt tänkte jag. Zandra åkte iväg lite efter tio då sabrine hade kommit hit igen. Sedan traskade vi ner till jobbet för att jobba. Och nu sitter jag här, efter jobbet drog jag ut på en jogging/promenadtur som var mycket behövlig. Skönt att komma ut och röra på sig, solen sken och jag mer eller mindre dog. Träningsvärken i magen är olidligt jobbig också. Kan knapps sitta vanligt.

Ikväll vet jag inte vad som händer, sabrine ska vakna till efter sin tupplur bara.

Imorgon blir de jobb hela dagen lång, börjar vid elva och slutar inte förrän sent, när vet jag inte är.

Kommentera här: