Jag lever!!!!

Jag lever och mår bra här ute på Malmön. En till vecka har gått och nu är det bara tre kvar. Jag vill inte att de ska ta slut, vill inte skiljas från alla underbara personer här ute.

Men veckan som har gått har de hänt mycket, pokerkväll (till sju på morgonen), jobb, ledig, badat, festat, jobbat, träffat underbara Zandra o den älskade båten (deras segelbåt), ätit lite mera fisk - makrill, torsk, vitling, sej, kummel, lax, kräfta, räka, krabba - detta bara veckan som var. Undra vad de blir denna veckan! Sen har man festat lite mera och haft en lugn pizza/filmkväll.

Jag har även blivit hemlös, fått sova i ett tv-rum bakom några bord vi hade ställt upp. Men där var det super mysigt och gillade att ha tv nära. Även om ja inte såg på tv en enda gång. Sen har jag fått en nytt rum och denna gången ett fyrbäddsrum:) Fast ja o sabrine gillade mer de andra rummet.


Kommentera här: