Sista dagen!!

Rubriken låter hemsk ja vet. Men de är sista dagen på Bastis, känns konstigt och helt ärligt vill jag inte åka. Allt känns så, allt är så himla bra här, nära till hästarna, nära till allt jag egentlgien vill hålla på med.

Hur som helst (eller stavas de hälst?!) dagen har varit bra för att vara sista dagen här, har varit ledig men gick upp halv åtta. Packade lite o så till nio. Sen när Jennie o Sara gick ut efter fikat följde jag med och tog kort ute. Solen lös och de kändes konstigt att gå omkring i stallet när de jobbade men inte jag. Helt fel.

Sen har ja packat o dammat, dammsuga gör jag i morgon innan ja åker. Sen efter tre red jag Robin i ridhuset själv, eller Jennie skrittae Lorden under tiden. Robin gick framåt o traven men i galoppen var han seg, riktigt seg. Men jag var nöjd och uppnådde målet med ridningen, att få han gå frammåt.

Sen på kvällen blev det gymkana på sulan, de gick riktigt bra även om mitt lag förlorade var jag nöjd. Ramlade inte av men fick mitt upp hopp i traven o skumpade rejält som vanligt. När ja gick med Sulan sen kändes de konstigt att de va sista gången ja gick i ridhuset för denna gången. Ja vet att ja kommer tillbaka. Klarar mig nog inte annars.

Sen blev de tårta som Jennifer hade med sig, riktigt god var den. Sen när ja kom in blev de tacos med Sara o Jennie.

O nu sitter ja här, vill inte gå o lägga mig eftersom de blir ny dag då så himla fort. De vill jag inte.

Kommer sakna detta underbara ställe något enormt mycket. Jag har förändrats, blivit gladare. Vill inte trilla tillbaka i gamla Anna. Vet inte hur ja ska förklara det men hoppas ni fattar.

Måste nog gå o lägga mig i alla fall, är super trött o ska upp rätt tidigt i morgon med. Har en del att packa ner o fixa i ordning.

Bloggar på onsdag igen tror ja.

Puss&Kram

Kommentarer:

1 Celina:

Kommer sakna dejh så 7kt mkt <33 du måste komma tillbaka!Du såg ju hur mkt ja o jennifer bööla :(

2 juliasivén:

det gick bra att träna, vi saknar dig grymt mycket Anna <3

Kommentera här: