Onsdag!

Då har halva veckan gått typ, det känns som jag har hunnit med mycket idag.

Det började med möte hos jobbcoachen, vilket gick jätte bra. Han tyckte om både mitt Cv och personliga brev:D Sen pratade vi om yrken och ska göra ett test, där man kan få fram vilket jobb man passar in på.

Sen fortsatte dagen med att lämna in cv på gymgrosisten och de lät positiva, vilket jag gillar. Kanske en möjlighet att få jobb där då.

Sen åkte ja o mamma till torp och hööks, ett par nya ridbyxor och ett par chaps blev inhandlat, ridbyxorna var mörk blå mer åt svart nästan, ja älskade dem och chapsen blev i läder. De passade perfekt.

Sen blev de hem och så, äta o kollade på tapet med mamma, vi har hittat en som e snygg o som skulle passa i vårat vardagsrum, kanske tar ett kort på den så ni får se hur den ser ut.

Sen har ja planerat .... tills i morgon, och jag tror jag har kommit på vad vi skall ha. Testlagade det förut och de gick skit, misslyckades totalt. Så nu vet jag hur jag ska göra, tror jag. Eller ja de vet jag. Vad får ni se i morgon:D

Nu ska ja göra testet o sedan får ni veta resultatet. Resultat: Saneringsarbetare, Hotellvaktmästare, Professionell idrottsutövare....

De va ju inte de svaren ja tänkte att de skulle dyka upp. Ja vet med säkra kort att ja inte blir någon saneringsarbetare. Men Professionell idrottsutövare då inom ridsport vore ju inte helt fel, eller?!

Ha de gött

kram Kram

Kommentarer:

1 sofia:

jaa ta kort jag måste se för ni kan inte köpa en tapet utan mitt godkännande :P:P

Kommentera här: