Tisdag!!

Igår kväll blev de som sagt stallet och lektion på Diplo. Vi gjorde mycket skänkelvikningar både på diagonalen och kvartslinjen. Han var faktiskt rätt pigg om man jämför med förra gången. Så det gick bra men jag fick slita för det. De blåste halv storm och jag trodde att han skulle påverkas mer av det än vad han gjorde. Tur det kanske men de hade vart lite roligt oxå med lite bus.

Idag har jag käkat lunch på stan med Zandra och sedan skulle jag köpa ett par vantar men de fanns inte längre, synd de för de va otroligt snygga. Får titta på Överby sen kanske när ja kommer dit ut.

Nu sitter jag här igen och gör inte så mkt eller jag har typ hundra saker jag måste göra men jag orkar inte.

Saker ja måste göra:
Bli klar med det hemliga projektet
Städa mitt rum
Börja packa
Fixa i ordning min pärm med alla viktiga papper
Skriva upp allt jag behöver köpa (vilket är rätt mkt tror ja)
Göra i ordning en tavla jag ska ta med till Västerås
Beställa fotona i någon bra storlek
Köpa ramar eller en ram ?!


Sen är det extremt mycket mer vet jag..

Diplo - taget igår kväll!!

Kommentarer:

1 sofia:

oj jösses att du inte går under... så mycket att göra herregud... det jag har att göra är att plugga till tentan, tvätta, städa, packa inför fältis, skriva franska uppgift, gå på fairtrade möte... skulle kunna fortsätta ett bra tag till.... hoppas att du fattar vinken :P kram

2 Sabrine:

Sv: Jag får komma och provjobba men har inte bestämt mig för hur jag ska göra:) Detta är ett nytt stall. http://hageby.nu. Kolla;) Värsta fina:D:D

Kommentera här: