Måndag!!

En massa komentarer har ja fått, ovanligt kan ja då säga. Man vet ju inte vilka som läser ens blogg liksom.
Men men idag blev de arbetsförmedlingen och de gick skit åt helvete rent ut sagt. Skrev ut mig med en gång typ. Ja ni fattar nog resten.

Sen åkte ja o mamma till Granngården för att titta på lite kläder jag behöver till praktiken. Belv ett par ridbyxor - blåa - helt oväntat va?! Alla mina ridbyxer e blåa eller blårutiga typ.

Hämtade även ut mitt körkort idag, kom i fredags egentligen men då hade ja ingen tid att hämta det. Kortat blev mycket bra tycker jag.

Sen blir det till stallet och rida, sista gången på Bergahästen denna hösten, i och med min praktik då.

Ha de gött
Kram

Sjukt länge sen - hopplektion på Diplo!!

Kommentarer:

1 sara:

jahaa, vart ska du praktisera då? :O

2 sara:

svar: på det viset! :O lycka till som fan då! :'D

Kommentera här: