Västerås!!

Idag blev det en shoppingdag med Zandra i Västerås. Det var riktigt roligt att träffa Zandra igen, fast vädret var kasst, snö, blåst i svin kallt. Vi gick och fikade och drack varm choklad och åt kladdkaka, riktigt gott var det med något varmt i kylan. Sen sprang vi omkring i de olika köpcentrumen som finns inne i Västerås. Köpte två par leggins på vero moda, tänkte köpa Pices trosor oxå men orkade inte. De tar vi hemma i thn i stället. Sen köpte jag en kjol på New Yorker. Asså jag älskar den affären, om ja hade pengar skulle ja kunna köpa hur mkt som helst, hittade en kavaj oxå men den köpte jag inte. Sen blev det ett par vinterskor, fodrade på Din sko, gör sköna o faktiskt snygga också. Bilden på dem:


Sen åt vi på ett ställe där de har pizzor, kebab o lite annat, åt pommes med kycklingfile, skit gott var det. Sen åt vi glass, Mcflurry Toblerone. God men lite för kallt kanske.
Sen satt vi på Centralen det sista o snackade. Sen åkte jag med bussen till Sura och där hämtade Bobby mig.

Ne nu ska jag titta klart på Blue Water High och sen ska jag gå och lägga mig, är super duper trött.

God natt och stora kramar på er

Kommentarer:

1 sylvia o nisse:

Tjusiga dojjor- bra i vintervädret

2 sylvia o nisse:

Tjusiga dojjor- bra i vintervädret

Kommentera här: