Söndag

Allt är nästan klart inför morgonens bravader, volleybollturerning vid öresjö som vi bara kommer vinna asså.. för ES3 äger stort...
Sen efter ska vi till våran lärare daniel och grilla och ha trevligt såklart. Köttet är lagt i grillolja:P och med min goda krydda, tar nog med cidern med, vem vet ja kanske bli törstig...

Idag har jag städat, fortsatt från igår då och gjort klart min andra garderob och det blev rikgtigt bra och sen dammade och dammsög  ja hela rummet. Satte även upp lite nya kort i ramarna och fixade och bytte ut så alla ramarna är svarta på min ena vägg.

Sen har ja slappat, solen har inte visat sig idag så det har inte blivit någon solning:( jag kommer inte bli brun till fredag.....va ska ja göra :S

Nu ska ja sova snart, måste ju vara i topp form i morgon ju:P

Kram kram


Kommentera här: