Lördag

Tiden blir mindre för varje minut timma dag som går och nu är det bara 5 dagar 14 timmar och 20 minuter kvar tills jag springer ut på folkuniversitetet i trollhättan - kvart i tolv på fredag 4/6. Nu är det bara den roligaste veckan kvar typ vi ska äga på volleyboll-turnerering på måndag och ja vi ska bara vinna asså:D

Igår fredag plockade vi ner utställningen eller folketshus plockade bort typ en massa i onsdags och skuvit in alla grejor in i ett hörn, man bara hallååå vad håller ni på med och så hade de flyttat och tagit ner en massa arbeten som vi satt upp på väggarna. För de skulle ha 200 gäster på tosdagskvällen - kunde de inte sagt de när vi ställde ut det så vi kunde tagit någon annan vecka för vi skulle ställt ut det i två veckor men nu blev det bara en vecka och en dag. Sur eller vad.
Efter det så hjälpte jag till att packa lisas bil full med arbeten som skulle till skolan o sedan åka tillbaka till skolan för att få upp det till elvan. Har alfrig blivit så blöt på den korta biten asså, de regnade så jävla mycket men fick sedan skjuss av marcus från skolan och hem - det var verkligen skönt.

Sen på kvällen när ja skulle ta bussen till evelina så tog jag fel busskort, tog mitt månadskort som inte fungerar längre istället för mitt värdekort, ja bara neeeej så ja fick skicka ett buss-sms.. jaja ja kom till evelina o vi hade riktigt kul.. kan ju bara säga att ibland så behöver man inte ens alkohol för att ha kul o vi hade kul utan (hade cider men ändå)..:D
Sen cyklade ja o madde o linus hem o ja satte nog nytt tids rekort från skolan, cyklade upp för 45;ans backe på 5:ans växel som man vanligtvis brukar få ha 2-3 växel på så de gick fort och det var skönt, tyst och lungt.
Natten e bäst att va ute på asså:D

Idag har ja sovit, rensat min garderob och fixat de snyggt o så, så jag kan köpa lite mer kläder/skor i morgon. Sen solade ja lite men de blåste skit kallt och så gick solen i moln hela tiden:( men men hoppas de blir sol i morgon:D

Ne nu ska jag avsluta med en underbar bild



+ en bild på igelkotten som Mamma hittade vid våra smultron igår:D

Kommentera här: