Onsdag!!

Skolan va rätt okej idag, vi gjorde inte så mkt, hade keramik och glas fram till lunch och sedan hade jag redovisning. Det gick bra på redovisningen, snabbt och lätt inför halva klassen typ (många sjuka/borta)
Sen hem och skriva klart Nordkorea-uppgift- nu ska ja skriv ut den o lägga den i lisas fack i morgon. Sen har ja bara suttit o slöat framför datorn, tittat på lite hopp-tränings-filmer. de är alltid så himla bra och man lär sig av dem, tycker jag i alla fall:D

Måste fösöka packa lite, men vet inte riktigt vad ja ska ha med mig:/ svårt de där. De skulle visst bli regn nu igen på lördagen och sen på måndag och tisdag men sol på söndagen, men vi får gå in o kolla i morron med..svårt när de ska regna jämt:/

Men men om 37min ska ja se på tv:) måste göra en hel del före de så..bäst att ja avrundar här med en slumpvaldbild

Jag o Bennibus

Kram

Kommentera här: