Midsommar

Går dagen var perfekt, helt perfekt - det blev glass på max med madde, linus, lisa o marcus och sedan bryggan sen blev det grillning - kött, sallad, bröd, bakad potatis, grillad bacon/ krov/tomater/färskpotatis/champinjoner samt glass, jordgubbar och jordgubbstårta till efterrätt. Detta hände hos madde och hennes familj, vi spelade även fotboll mellan maten och efterrätten, jag o linus vann stort:D

Sen blev de fest hos sofia - maddes kompis och sen drog vi till stina&marie widen, sen drog vi tillbaka till sofia och sen när vi typ halft blev utskörda därifrån drog vi till stina&marie widen igen men där va de helt dött så vi drog vidare till maddes kompis och där festade vi till kvart i tre tre typ och sedan gick ja o madde o lisa hem, o sen cyklade ja hem o snälla som madde o lisa var följde de mig ända hem:D de e vänner de <3 ljust var det redan och solen var på väg upp, tänkte först låta bli att gå o lägga mig men ja va rätt trött så ja somnade nog med en gång ja la huvudet på kudden.

Idag mår jag faktiskt bra, är trött o seg men vafan så är de la om man e uppe till kvart i fyra:P solen skiner ute och jag vill gå ut o sola men orkar inte:P

Ska nog försöka titta lite mer på praktikplatser o kanske skicka ett mejl till dem, får se hur ja gör....

Pöss på er och glad midsommar

Kommentera här: