En underbar ridtur!!

Då blev det stallet och ridning denna kvällen..trodde först att de bara skulle vara jag och Kajsa men sen var jossan där i alla fall:D fatta att ja blev glad eller!!
Jag fick i alla fall Fona - hur söt och go som helst, lite liten för min del men hon e så himla snäll.. Vi red ut jag på Fona, Kajsa på Digital och Jossan på  Estefano. Digital blev typ rädd en massa och bockade, o sparkade bakut och hoppade på stället, drog i väg o ja han gjorde allt.
Men det var en helt underbar ridtur även om Ditial blev en aning rädd för kossorna men va fan de är ju läskiga..NOT!!!
Ökade fona rejält i galoppen en höhö två gånger oah gud va hon gillade det, hon till coh med bockade, Fatta Fna bockade!!! Inte så stora men ändå, ner med huvudet mellan bennen och upp med ryggen, tur man man var med annars hade man ju suttit på marken:P
Njöt verkligen av den ridturen och det var det jag behövde för att göra mig gladare.
tack Kajsa och Jossan för ni gjorde turen så himla underbar och ett stort tack till dig sabrine som gav mig denna chans att göra mig gladare:D

I morgon blir de körskolan och sen plugga teori - skulle vart klar men hemsidan fungerae ju som sagt inte i helgen, gud va arg ja blir av det. Men men sånt händer och nu får ja se till att klara mina prov så fort som möjligt.


Jag och Fona

Pöss på er!!

Kommentera här: