Mån-tis-ons

I Måndags hade jag studiedag och den dagen blev till skissande av tekannor, samhällsplugg och reportage skrivning. Vilket gick jätte bra så klart sen på kvällen körde jag (med mamma) till stallet och där skulle vi hoppa:D jag fick gallardo igen, var skit nervös eftersom jag inte gillade han sen förra gången men han var jätte härlig o jätte duktig. Vi fick först träna mkt på galopp samla o öka och det var jätte kul, han gick mkt bättre än förra veckan. Sen skulle vi hoppa bana med en gång, små hinder såklart eftersom han knappt hade hoppat förut o så. Men det var bara att styra och hålla om med skänklarna så gjorde han små skutt över hindrena:D han va jätte duktig även om vissa hinder så gick han mer över än hoppade men ändå han e bara 4år:D Har ändrat min uppfattning om han med, gillar han jäte mkt men Bailador leder fortfarande.

Sen på tisdagen försov ja mig lite, 1timma och en kvart så de va inte så farlig, men kom till skolan vid halv tio (började halv nio) men som tur var vad de ingen som hade tagit närvaro för vi hade slutat kursen, skit skönt. Sen hade vi prov, gick sådär, hoppas på ett G i alla fall.

Sen idag har jag hadt två lektoner, slutade vid tjugo över elva, åkte då ner till stan o köpte tv filmer: Avatar och Allt för min syster. Äntligen säger jag till det, har ju läst boken och den är jätte bra och nu har ja filmen med:D Älskar bara Avatar asså, den e så himla bra så man nästan svimmar asså:D

Nu sitter jag o skriver på mitt reportage, tror inte det blir så bra för jag skriver mer som en dagbok känner jag. Men ska fixa till det sista o sedan skicka in den i morgon. Måste skriva ut rapporten också. Gör de nu då!


Kram kram

Kommentarer:

1 sofia:

försov dig? har du slappat ihop totlat eller? avatar vad najs... jag antar att jag inte får låna med mig den till sollet? :P ha de puss

Kommentera här: