Fredag 30/10

Idag fyller min kära bästa kompis Zandra 18år, så ett STORT GRATTTIS till dig!!! och jag hoppas du får en underbar dag med många paket och mkt tårta:D Jag saknar dig!!

Jag är fortfarande i sollefteå som sagt och här det mulet med sol inte så varmt 1grad bara, ska ner på stan sen med syrran o titta lite i olika affärer, kanske köper något eller inte..måste inte men de vore lite kul..
har blivit krut torr om händerna och handkräm hjälper inte ett dugg..något föslag vad man kan göra åt torra händer???

Sofias lägenhet är mysig och det kanske komma en bild eller två när ja komemr hem..igår lagade vi potatisgratäng o kött och åt glass som efträtt och såg sedan på Harry Potter 2:an, den är bäst tycker ja men den är också den som jag har sett minst gånger..hihi

Saknar alla där hemma, men det känns bra att INTE vara i thn för tillfället, för thn är en så tråkig stad (ta inte illa upp nu kompisar där hemma) men det kändes bra att få komma ¨där ifrån på ett tag och jag kan faktist säga att jag längtar tills ja flyttar hemifrån, bara bo i en egen lägenhet, få äta vad man vill, göra vad man vill låter helt underbart enligt mig..men men de kanske redan är nästa höst som ja flyttar, tror inte det pågrund av vilken utbildning ja ska gå så ska jag nog köra lite praktik innan, eller sagt måste göra lite praktik innan men den kommer gå super bra tror ja..

Ha de underbart var ni än befinner er

Kramar Anna

Kommentarer:

1 Jessica:

Trist, lite konstig men effektiv metod:

Sov 1 natt med insmorda händer (typ Atrix) och tunna tunna bomullsvantar på händerna(finns på apotek)



Funkar alltid även om det känns lite omständigt!

kram

Kommentera här: