Inget att göra!!

Sitter och har lektion, projektarbetslektion men jag har inget att göra, jo egentligen en rapport att skriva men jag orkar verkligen inte det..är så himla tröött och så måste jag veta hur jag ska skriva en också..det är mycket man ska veta när man ska skriva en rapport och rapporten ska ju också vara låång..jaja mitt mål är i alla fall att bli klar med den till sportlovet eller i mellan sport o påsklovet..det är nära men ändå så långt bort.

Ska rida ikväll och vill verkligen inte ha Alina, vill ha Alegia - 3årningen som jag red i torsdags:) gillar henne så himla mkt..skulle gärna vilja rida henne mer och så.. vill fatiskt ha olle men de kommer ja ju inte få..jaja de blir nog bra i alla fall:) haha kanske inte alls...vill ha en rolig häst som inte är tråkig att rida typ Alina..

Skulle fatiskt vilja ha Saeta, har ju bara hoppat henne så det vore trevligt att rida dressyr på henne..hon verkar så mysig o allt:)


Puss hörs sen

Kommentera här: